דבר המנהלת לסיום שנה תשפב

יוני 2022

משפחת "היובל" היקרה,

"לחנוך את נפשו של הילד זה לשחרר אותו מהמושכות ולתת לו לרוץ חופשי כדי שיחקור ויגלה במה הוא טוב מה מעניין אותו ומה הוא רוצה. במלים אחרות, ימצא מי הוא".

(ג'ויס קורטק פטרול)

בימים אלו אנו מציינים את סיומה של המחצית השנייה של שנת הלימודים תשפ"ב. הזמן חלף לו ביעף ואנחנו מסכמים עשייה חינוכית במחצית זו, בסימן של חדשנות וקידמה ומבקשים לשתף אתכם הורים יקרים במהלכים הנעשים מדי יום באהבה בין כתלי של ביה"ס ובעשייה החינוכית, חברתית, עשייה אשר מתבצעת על ברכי הערכים של אהבת אדם, מנהיגות ומקצועיות.

בית ספרנו מתנהל בשגרה כבית חם לילדים, בו הצוות קשוב לצרכיהם הרגשיים, חברתיים, פדגוגיים של הילדים, מכיל ומחנך אותם לקבלת שונות ולניהול קונפליקטים בצורה חכמה, מכבדת ומצמיחה.

כבי"ס לחקר מדעים ויזמות אנו ממשיכים להוביל תכניות לימוד חדשניות וייחודיות, לעודד יזמות, יצירתיות ולטפח תכניות חברתיות וקהילתיות. גם השנה שותף ביה"ס לתכנית בתי ספר מקדמי קיימות ואורח חיים בריא. ילדי שכבת ה זכו לפעילות עירונית "מהגינה לצלחת" בתחום והמועצה הירוקה הובילה יום בריאות בביה"ס. בנוסף, בתחום "חקר ערך" זכה בית הספר כאחד מעשרה בתי ספר בארץ ביוזמה בנושא עמיות יהודית וקשר עם יהודים בתפוצות . כמו כן פועלים בביה"ס תכניות חדשות בתחום המדעי טכנולוגי – תחום ייחודיות בית הספר. השנה הרחבנו את הלמידה הפעילה ביום הגמיש בכל שכבות הגיל החל מהחט"צ והמשכנו לפתח מרחבי למידה חדשניים משולבים בטכנולוגיה, שדרגנו את חדר מחשבים ואומנות, חנכנו חדר מוסיקה חדש והכנסנו למידה מתוקשבת בעזרת מקרן הדינאמיקלאס . בחידון חקר החלל עלינו לגמר וברובוטיקה קבוצות ה-FLL  של ביה"ס יצגה אותנו בכבוד. קבוצות האתלטיקה וכדורסל בנים קצרו שבחים וקבוצת כדורסל בנות הגיעה למקום 3 בעיר.

 אני מברכת את כולנו בהמשך עשייה ענפה למען ילדינו ולמען הקהילה.

היום, יקבלו הילדים את התעודה. זהו יום חשוב עבורכם, תלמידים יקרים, יום המאפשר התבוננות על טיפוח ההישגים הלימודיים והחברתיים שלכם. זכרו שתמיד אפשר לשפר. התמדה ומאמץ יובילו את כולנו להצלחה.                                                        

אני מודה לכל הצוות המקצועי והמקסים: המורים, הסייעות, בנות השירות, וצוות המנהלה, על היותכם שותפים נאמנים לחשיבה ולעשייה היומיומית. נכונותכם להתחדש ולהירתם למשימות חשובות רבות ראויה להערכה רבה. תודה להנהגות ההורים הכיתתיות ולהנהגת ההורים המוסדית על חשיבה משותפת, עידוד וההיענות לסייע בתחומים שונים. ואחרונים חביבים אתם תלמידיי היקרים, אוהבת כל אחד ואחת מכם, מעריכה אתכם על המאמצים שהשקעתם בלמידה במחצית זו ובכלל ומאמינה ביכולות העצומות והמגוונות שלכם.

זכרו כי " אין דבר כמו חלום כדי ליצור את העתיד" ויקטור הוגו

אנו מאחלים לכם כי תלמדו בחדווה והנאה,

תפרחו ותצמיחו את כישוריכם כלומדים וכאנשים טובים,

רונית רביזדה מנהלת בית הספר.

 

 

                                                                                                                                                                                 2

הגדרות כלליות כניסה למערכת